آب می گرانادا حفاظت از نفریت کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آب چه می توانید گرانادا برای بیماران نفریت مزمنآب می گرانادا حفاظت از نفریت کلیه

آب می تواند محافظت گرانادا RenalCrónica نفریت نفریت شکست یک بیماری کلیوی مشترک است که بسیاری از مردم در سراسر نفریت کلیه mundo.Crónica تاثیر می گذارد یک بیماری شایع است که بسیاری از مردم در سراسر آب mundo.Es کمک می کند تا جلوگیری از گرانادا را تحت تاثیر قرار است نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نفریت؟

درجه آسیب کلیوی برای پیشرفت بیماران Nefritis.Con از نفریت مزمن متفاوت هستند، بیماران ممکن است شکست نهایی کلیه داشته باشد. مواد غذایی و نوشیدنی ها ممکن است توقف درست کمک این پیشرفت.

آب چه می توانید گرانادا برای بیماران نفریت مزمن؟

نفریت مزمن با فشار خون بالا، ظرفیت ایمنی پایین، عدم اشتها، و غیره مشخص می شود. خوشبختانه، آب گرانادا می توانید از مزایای زیر را برای شما به ارمغان بیاورد.

فشار خون -Regular: این آب می تواند به کاهش التهاب رگ های خونی کمک و جلوگیری از لخته شدن خون و یا لخته شدن sangre.Debido به احتباس مایعات و سدیم، افزایش فشار خون به راحتی.

ایمنی -Increase: بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی معمولا ظرفیت سیستم ایمنی پایین، و در معرض خطر بالایی از آب گرانادا infecciones.El هستند حاوی ویتامین C غنی و سایر آنتی اکسیدان ها، که ضد خواص قوی تحریک باکتری و ایمنی بدن.

بهبود بخشیدن اشتها از بیماران و دستگاه گوارش: به عنوان محصولات و سموم دفع زباله انباشته در بدن، سیستم گوارش و اشتها از بیماران مبتلا به prontitud.Luego تحریک، بیماران ممکن است میل به خوردن دارم مواد غذایی بیشتر و ساخت بدن خود را.

-Helps سلول های کلیه ایجاد مجدد: نفریت مزمن باید آسیب کلیوی القاء. خوشبختانه، آب گرانادا می تواند کمک به ترویج بازسازی سلول های کلیوی آسیب دیده.

توجه به مصرف آب گرانادا

این میوه نیز غنی است در فسفر، پتاسیم و بیماران minerales.Si دیگر سطوح بالایی از پتاسیم و یا سطح فسفر، شما باید با دکتر خود را آنلاین به تعیین میزان آب شما می توانید سودمند گرانادا بدون عوارض جانبی نوشیدن مشورت کنید. هر گونه سؤال در مورد رژیم غذایی نفریت مزمن، همچنین می توانید مشاهده به صورت آنلاین.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2081.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: